bebisimbenmmm Ayseayse aynen bende öyle sıcaklar da etkisi var bide bebegin hareketleri ile uyanıyorum ben
Sedefcann08 Ayseayse canim bende de oluyordu yaparmisin bilmrm ama youtubeden uyku ve huzur getiren dua vsr onu açıyorum abartmiyorim 15 dakika sonra bi bakmisim uyumusum esim teli kapatiyo
Ozlemimm Ayseayse ağrın yoksa sebepsiz bende uyanıyorum her gece 2-3 defa vücut sonrası icin alıştırma yapıyo galiba uykusuz geceler icin 😍
Ayseayse ZeyooZ o kadar zor ki deliricek gibi oluyorum herkes mış mış uyurken ben bekçi gibi dikiliyorum hemen 🙄
Gulyllu Aynı şekildeyim dün gece 2.20 de uyandım sabah 5.30 gördüm en son saatte 8 de randevum vardı saçma sapan uyumuş oldum 😔
Ravza0g Ayseayse bende şuan öyleyim gece 100 defa uyanıyorum hatta bazen korkarak uyanıyorum hormonlardan.. Çok normal
Slmkhrm Valla ben de öyleyim sabah ezaniyla uyandım 7.30 a kadar uyayamafim ne olcak biyle bilmiyorum
Sisi Ayseayse sebebi var mi bilemem ama genelde hangi saatte uyanirsan bebekte doğnca hep o saatte uyaniyormus canim gece cok yakin bi tandigimdan duydum onunda bebegi yeni dogdu ve hep gece 3 te uyaniyormus :)
Sisi Ayseayse ben de saat 5 e dogru uyaniyorum fakat bi sure aonra tam dalamasam da uyuyabiliyotum yine de. Canim dua oku istrrsen uyku getiren dualar var ve gercekten faydasi oluyor
Ravza0g Ayseayse hahahah öyle olur canım benim şuan 32 hafta olduk ama ultrasonda 34 görünüyoruz bende anlamadım hangisini söyleyeceğimi ☺️