Kafam hayır zaten rüyalar o hale sokuyo bizi. O kadar kabus görmesem sersem gibi gezmicem. Ama korkma bak Allahın izniyle kritik döneminde atlaştmışsn bişey olmaz inşallah. Şu denilen nefes egzersizleri çokkk iyi geliyo . uykuyu da düzene sokuyo onu dene mutlaka her gün. O doğumda ölme korkusu herkesn bilinç altında var . Düşnmemeye çalış doğumda ölen görmedim duymadım hiç 🤭 vesvese hepsi. Hayırla gelsinler inşallah