Pars
Biz şuan 7+3 günlüğüz.. 5. Haftadan itibaren miğde yanması, baş ağrıları, halsizlik, iştahsızlık, düşük tansiyon gibi sorunlarla boğuşuyorum.. Her gün ayrı bir işkenceye dönüşüyor bazen. Yemek düşününce bile miğdem bulanıyor. Ama doktorum bu durumun geçici oldugunu söyledi.. Benzer şikayetleri yaşayan arkadaslarımın çoğu 4. aylarında şikayetlerinden kurtuldular. Şuan hormonların en yoğun salgılandığı bir dönemdeyiz.. Hepsi geçicek sadece sabır🙏🏻