Me_Lek Bizde bugün 8+1 olduk çok şükür bulantım hiç bişeyim yok 🙏 Sadece çok halsizlik ve hep uyumak istiyorum ☹️ Çalışıyorum işe gelmek bile mahvediyor beni, kokumu kaldıracak takatim yok o derece ☹️ Ama dediğin gibi Rabbime elhamdulillah, beterinden korusun 🙏 Sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin 😍