Mnkfslyem Zlyhky bende tam 39 hesapladım yeter ki sağlıklı gelsin yavrular ama zaman geçmiyo ya valla napsam yok çok sabırsızlanıyorum ben heyecan falan korkuda var tabi biraz
Keremelek Benimde 3. Bebegim 40 hafta oluyor tabi erken gelmezse diğer ikisi suni sancıyla oldu inşallah bu normal olur 🤲🤲🤲
Babyyurtseven1- esra572 esra572 benim de 17 kasım normal doğum beklediğimiz için çok tuhaf insan her an tetikte gibi 🥰
esra572 Babyyurtseven1- benim sırt agrilarim sancilarim başladı doktoruma sordum başlangıç olabilir artarsa gel dedi
Keremelek Rabbim bir nefeste kucağımıza almayı nasip etsin inşallah hepimize sağlıklı olsunlar ne zaman isterlerse gelsinler😀