marbling10 muallimehanimmom5 Dediğim gibi hadi bölmeyi çarpmayı bilmiyor aylar saymayı da bilmemek🤭 kaç aylık evlisin deyince nasıl sayıyorlar ama😂 ay topa tutulacağım şimdi az kaldı
muallimehanimmom5 Sedefavc Allah izin verirse benimde sezaryen olacak bakalım benim doktorum da 39 başlarken yapacak 🤗 hayırlısı ile gelsin bebişlerimiz senin o zaman 4 hafta kalmış 🤗