YelizBurucu Eda-raif 31.haftada 1.900 dü canım şimdi 33. Haftaya girdik yüzünüde göstermedi haftaya bidaha gidicem inşallah gösterir kendini 🙂
Eda-raif Serenkcbi 30 haftalık iKen 1 300 Du cuma kontrol var ogrenicem bazılarının 31 haftalık 1 600 1 700 civarında acaba bizim bebekler mi ufak onların mi çok gelişmiş anlamıyorum 🙄
Rumeysaozcan 28+5 te 1690 dı şimdi 32 olduk perşembe öğrenicez anneler bebekleriniz Doğum pozisyonunu aldımı yoksa tersmi hala?
SerenYiitolu Rumeysaozcan bizimki hala ters duruyordu doktor /95 değişir dedi inşallah normal pozisyonda kalır🙏🏻😍
Rumeysaozcan SerenYiitolu benim kızımda ters hala dönmemiş 36 ya kadar döner inşallah yoksa sezeryan dedi doktor
BurcuuKara Geçtiğimiz Cuma 29+4 idik kontrolümüz vardı. 1700 gr dedi doktorumuz 🙂 Bir hafta önden gidiyormuşuz 😎
YelizBurucu Eda-raif canım 1300-2100 arası olabiliyomuş normal yani seninde minyonsanız birde çok normal bende babada iri kemikliyiz ondan olabilir ama muz ceviz organik yumurta süt yoğurt bal en çok yediklerim yarıyor heralde 🙂
Eda-raif YelizBurucu evet çok iri olduğumuz söylenemez bende çok yiiyorum ama etkilemiyr sanırım 🙂 içimı rahatlattiniz🙂
Donekalann Eda-raif normal dogum dusunuyosaniz normal benim bebegimde 30 haftalikken 1500 du doktorum normal dusunuyosan 3 kg dogar dedi ideal anneyide bebegide zorlamaz dedi senin bebeginde tahmini bence oyle dogar saglikla alirsiniz insallah kucaginiza 😊