Yasel71 Ezgiii11 benim ne kanamam filan yok sdece ara ara gelen çok şiddetli sancım var ama nst de sancı çıkmıyor taşla alakalı bı durum dedi hastanede yatıyorum bugün ultrason çekilecek ona göre karar verilecek bakalım açılma varmı diye bakılmadı bana hiç