Kizlar herkese merhaba 4 gündür aşırı sancım vardı idrar yolunda enfeksiyon ve taş çıktı nst bağladıkları zaman sancı çıkmıyor bugün yatışım yapıldı açılma bakılmadı hiç bende çok korkuyorum nst de sancı çıkmıyor ama açılmam olduysa diye başına gelen var mı