Aslicrn benim sancım olunca doktoruma yazdım anlattım doktorum hemen hastaneye geç dedi alttan muayene ettiler öyle anladılar hemen iğne vurdular ciğer geliştirici doğum olursa bebek sıkıntı çekmesin diye bir sürü ilaç verdiler yaptıkları asla doğru bir şey değil, bence kesinlikle git kesinlikle yani