Sultann1603 Kumru_ yani iste bebeğin kıyafetlerini flan koydm valize kendime dha doğru düzgün bisy koymadım valizin ağzı açık gelip gittikçe aklıma geleni atym icine artk kapatmam lazim ama 😃 sen kaç haftalksn
Sultann1603 Kumru_ bende 34+5 dogumla ilgili ne dedi tarih olark ben en son gittiğimde 1 hafta önde gidiyo bebeğin demsti doktor doğuma bisy demedi
Kumru_ Sultann1603 İlk kontrolden beri 14aralik görünüyor. Tabii belli olmaz ilk oğlum 40+5de doğmuştu:) Kilo olarak aklıma takılıyor ya 33+3de 1854grdi. Doktor haftasıyla uyumlu dedi ama az geliyor bana
Sultann1603 Kumru_ benm 32 de 1800 gramdı 1 hafta önde demişti anlamdm smdi bu hafta bitsin haftaya gitcem kontrole normalde 2 3 haftada bir gel dedi gerek duymadım zaten bi belirtim yok insanı korkutmak icin cagiriyolar
Kumru_ Sultann1603 Benim Dr da üç hafta sonra gel dedi ama getmicem büyük ihtimalle (bir sıkıntı çıkmadığı sürece) zaten sancım vs olursa son günlerde sık sık nst oluyor ona giderim
Ikincinefes Sude-96 @Sultann1603 Ahahaha aynı şekilde 😂😂koşa koşa gittigiö tuallet bir damlacık😃😄 Oda yetmiyor birde yataga uzan bir saga bi sola yerini bul falan uykusuz geceler şimdiden başladı😂😂
HaSretm Sultann1603 16 Aralık demişti ilk gittiğimde şimdi daha bir tarih vermedi çarşamba tekrar kontrole çağırdı nst ye falan girecem belli olur belki
Gisemmmm Sultann1603 son 36 gün kızımla ilgilenmekten temizlikten mahvolmuş durumdayım tansiyonum 16 /12 12 /7 kafamı bile zor taşıyorum geçecek bu günler az kaldı diyip kendimi avutuyorum 🤣🤣