Bizde 23 haftaya girdik hareketlerini baya hissediyorum 2. Gebelikte olunca daha çabuk hissettim salı günü kontrolümüz var ben henüz daha kilo alma aşamasına geçmemişim 19 haftalıkken gittiğimde aynı kilodaydim daha.ilk çocuğumda 41 haftasını doldurmuştu 2950 gr minyom bebeklerim oluyor galiba başka turlude yemeğimi güzel yerim anne karnında değil ama doğduktan sonra çok guzel serpildi çocuğum inşallah bundada öyle olur sağlıkla kucağınıza alırız inşallah pes peşe doğurduk yazarız allahın izniyle 🤭🤭