Busra2013 Merhaba bizde 23+3uz kızımla https://imgyukle.com/i/kjScE1
kızımın gelişimi 24+1 şeklinde ilerliyoruz, 18+4te haftasına göre de öndeydi buda iyi beslendiği içinmiş, bende 2 kg aldim doktor ideal demisti bende diyorum ben değil bebiş aliyor çünkü haftasına göre 18+4te doktor 20 cm 266 gram önde demisti gelişimi, yarın kontrolümüz var şeker yüklemesi duruma.gore bakıcak kg artışım olmadığı için eğer kam değerlerimde normalse belki yüklemez hiç bulantı kusma yaşamadım hareketleri net hissediyorum bende 17+1de bu yana , bakalim.yarin minisi görücez 🤗