Ben de bugün 40+0’ım kontrole gittim. Nst’ye baktı dr. Kuzu gibi yatıyor seninki dedi 😢 Çok istiyorum normal doğum ama 40+6 ya kadar müddet verdi dr sonra sezaryen olacak. Çok gerildim bugün artık günü dolduğu için. Çok rahattım ama birden stres gerginlik bastı çok ağladım. Napıcaz böyle, niye gelmiyo bu bebekler niye rahmimiz kasılmıyor 😢