Kusciviltisi Bi doğuramıyorum da benden gelsin😂 Ne sancı var ne bisey bu kızın gelesi yooook, ne önerirsiniz nasıl doğurabilirim artık
Nry14 Kusciviltisi canım ya sağlıkla gelirler inşallah demekki kızı erkeği yokmuş bnmde erkek herkes 41 görürsün diyor şuan 38.2 yiz
Sedaakgulx Kusciviltisi gelmeyince gelmiyo bende 39+2 deyim neler neler yaptım hepsi fasa fiso bebek ne zaman isterse o zaman geliyo.
Minnak2 Kusciviltisi bende kızımda doguramamıştım 🤦♀️ Ama sıcak suyla duş alın bacaklar açık eğilip kalkın veya bacaklarınız açık şekilde yer silin diye öneriler biliyorum 🥰 Allah yardımcınız olsun 🙏🤰
Kusciviltisi Babyiveannesi ay valla benimde hic biri yok yarın kontrolüm var bakalım nst de belki çıkar 😂 cinsiyet neydi sizin
Kusciviltisi Nry14 beni herkes kandırdı kız erken gelir diye yalanmış😂 yengemin erkekti 39 da geldi hic belli olmaz valla ara sancılarınız var mı
Sedaakgulx Kusciviltisi zaten bu programda doguramayan herkesinki kiz bak oku dikkat et ciddi anlamda kızlar gelmiyo bu sene
Babyiveannesi Kusciviltisi nerde o günler benim hiç acikligim yok canım ilk doğumum ve çok da korkuyorum sendede korku var mı çok ağlıyorum
Kusciviltisi Sedaakgulx bunca sene kandırmışlar bizi kız erken gelir diye ve garip bi şekilde sancım da yok benim
Sedaakgulx Kusciviltisi benim bugün kontrolüm vardi bir ümit gittim nst de sancı çıkar yada belki doktor açılma var der yada bebek inmiş der falan diye eve sıfırla döndüm resmen
Kusciviltisi Sedaakgulx bende en son 39+2 de gitmiştim bende de çıkmamıştı şimdi yarın sabah gideceğim bakalım ne olacak heyecanlıyım