Elifinannesii_ 30+4 olduk.Ufak tefek şeyler dışında biz hazırız. 😍 Bel ağrısı bende çekiyorum, bide bacak aram boş olunca yine bir rahatsızlik hissediyorum uyuyamıyorum. Hemde 22 inci haftadan beri. Yatarken yastık falan kullaniyodum iki üc tane. Ama olmuyo düşüyo, belime tam oturmuyo vs derken üç hafta önce hamile yastığı aldım. 200 lira verdim ama o kadar rahat o kadar güzel ki anlatamam. 😁Onu aldığımdan beri daha rahat uyuyorum. Doğum sonrası zaten uyku nedir unutucaz bari şimdi uyuyalim 🤭