Eşim 13gün önce askere gitti . Bende gidişine çok üzüldüm iki gün kadar ağladım daha sonrada grip oldum bugün doktor kontrolümde bebekte 10 gün kadar gerileme olduğunu söyledi doktorumuz ve acil perinotoloji doktoruna sevk etti bir hafta takip edelim dediler Ama ben çok endişeliyim eşim yok kendimi çok kötü hissediyorum üzülmesin diye onada açık açık söyleyemiyorum yaşayan tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz bu süreç nedir bebekleriniz sonradan kendini topladı mı neler yaşadınız