duyguuudmr Merhaba kızlar 🌸 Biz 7+5 olduk biraz halsiz iştahsızlık şeklinde gidiyor ama iyiyiz çok şükür bu arada ikiz gebelik benim 🐣🐣 Sizlerin nasıl gidiyor?
Beyzan738 duyguuudmr ay maşallah iki minnak Allah bağışlasın inşallah bebeklerimizi Bizde 18+5 olduk Allah’ın izniyle 💙🧿🤲🏼
[silindi] duyguuudmr Hiç bilmiyorum inşallah bı an önce geçer bu arada ayniymisiz sağlıkla kucağımıza alalim inşallah minikleri🤗
duyguuudmr [silindi] İnşallah canım inşallah 🤲🏻 tatlı sızlamalar bunlar hep onlar gelsinde çekmeye razıyız herşeyi 🥰
[silindi] duyguuudmr Aynenn öyle canım maşallah senin de ikizmiş Allah nazarlardan saklasın ben de hep ikiz istedim ama tekmiş benimki,😂😂
Hilalkhrmn417 duyguuudmr Allah yardımcınız olsun 😊 Benim 17 haftalık oldu 😊 henüz 4 aylık 😊 sağlıkla kucağımıza almayi nasip etsin Allahim inşallah 🤲🏼😊