SgeceC Sonsuzsevgi54 muhakkak gelmiştir hem bebegin daha saglam tutunmasini sagliyorm hem pıhtı riskini ortadan kaldiriyor tum bunlara ek olarak hamilelik doneminde yasayacaginiz tum ağrıları daha hafif atlatmanizi sağlıyor bir zarari yok merak etmeyin
nuredves18 Ben de hamileliğin başından beri kullanıyorum. Covid geçiren annelerde kan pıhtılaşıp ani ölüme sebebiyet veribiliyormuş. Ben de daha önceden geçirdim diye doktorum verdi.
Esragkce Sonsuzsevgi54 bende kullanıyorm canım hem asprin hemde hergün enox iğne vuruyorum kan sulandırıcı
Ebru1908 Bende şuan resmen aydınlandım buradaki sohbette 13. Haftamdaydım 32 ye kadar kullanacağız dedi doktor bende diyorum ki benim bu uyku halim neden hala geçmedi meğer coraspirindenmiş ben sabah kahvaltı öncesi içiyorum
Sonsuzsevgi54 Aslihan2 bilmiyorum belki de başka bildiği bişey var ya ondan verdi inşallah suyum çoğalır 😔🤲
Zeynepp97 cinarduru Benimde hem sağ hem sol dan az gidiyormuş kaçıncı haftadasınız bir sıkıntı olmadı dimi bebiş gelisiminde ben daha yeni başladım 2 gün oldu detaylı da belli oldu 21+3 haftalığım
cinarduru Zeynepp97 şimdilik bi sıkıntı yok canım. Doktor bebek kilosunda düşüş sendede ara ara tansiyon yüksekliği olur demişti. Yememe dikkat etmeye başladım bebek kilo olsun diye. 24 haftalıkkem gitmiştim 30 haftalık şimdi 32 ye kadar corasprinn kullancm
_101422_ Bende kullaniyorum coraspin midem cok agiriyor ilactan mi bilmiyorum bi kac yil oncesi midemdem cok rahatsizdim tedaviyle düzeldim simdi tekrar ayni oldum 😔
Feriyecrin_annesi Pembisannnee hayır kullanmadım canım doğum yapana kadar doğumdan sonra yine coraspirine başladım.