Feriyecrin_annesi Sonsuzsevgi54 hamileliğimin öncesinde ve gebeliğimde de kullandım 32. Haftam da doktorum bıraktırdı. Şuan 35 haftalığız.
Esragkce Sonsuzsevgi54 bende kullanıyorm canım hem asprin hemde hergün enox iğne vuruyorum kan sulandırıcı
SemaaR Elika0 bende gece uyumadan önce içiyorum. İlaçlar çok ağır gelmeye başladı. Erken içtiğimde çok uyku yapıyor.
Nurlann Elika0 bende kullandim 38 deyim bıraktım 32 de . Gece uyumadan once ic uyku yapıyor yan etkisi var cunku
cinarduru Sonsuzsevgi54 sol kasıktan bebeğe güzel kan giderken sağ taraftan az kan gittiği için doktor vermişti
Feriyecrin_annesi msahin erken doğum riskim olduğu için öncesinde de 3 hafta da bir gidiyordum ilacı bıraktıktan sonra 2 hafta da bir doktor kontrollüne haftalıkta nst ye gidiyorum
Merve234 Evet bana da verdi doktor önceki gebelik kürtaj olduğu için bebek gelismemisti tedbir amaçlı veriyorum dedi günde 1 kullanıyorum siz ?
portakalcicegii Merve234 merhaba benimde 1 düşügüm oldu doktorum banada günde 1 kullanıcaksın demişti. Merak ettiğim kullandıktan kaç ay sonra hamile kaldınız ?
Zeynepp97 cinarduru Benimde hem sağ hem sol dan az gidiyormuş kaçıncı haftadasınız bir sıkıntı olmadı dimi bebiş gelisiminde ben daha yeni başladım 2 gün oldu detaylı da belli oldu 21+3 haftalığım
cinarduru Sonsuzsevgi54 hadi yaa Bol su ve havuç yee canım iyi geliyor siyolar. Rabbim yardımcın olsun insaAllahh düzelir evladını hayırlı sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın 🤲🏻🤲🏻