minikkuzuannesi Artteachermom farklı hastanelerde verdiyseniz değer artışı aynı çıkmaya biliyor moralinizi bozmayın dua edin Allahın izniyle sağlıklıdır inşallah
Artteachermom minikkuzuannesi aynı hastanede verdim hep o tarz bir karışıklık yaşamayalım diye. İnşallah 🙏🙏
Artteachermom Zeynepasi değerin 2 günde bir 2 ye katlaması lazım. Bence birkaç Dr a görünün içiniz rahat etsin inşallah sorun çıkmaz 🙏
MaBelle Zeynepasi 8 gün sonra minimum 3000-4000 lerde olmalıydı değeriniz.. üzülmeyin, vücudunuz sizi sağlıklısına hazırlayacaktır. Erken bitmesi çok daha iyi, ben 9 haftalıkken olmuştum kürtajımı, zaman ilerledikçe bağlanıyorsunuz çok zor 😔
Zeynepasi MaBelle bağlanmaktan değil de kendi kendime son vermek biraz beni üzüyor ya sağlıklıysa ben ona kiyarsam diye o yuzden düşmesini yada gelismemesini beklemek istiyorum
Artteachermom MaBelle kurtajı nerde yaptırdınız nasıl bir süreç acaba? Bana da pazar günü için randevu oluşturdu Dr. Kurtaj yapacak tam uyutmalı ve vakumla olacak dedi
MaBelle Zeynepasi yok tabiki bekleyin, sadece başında öğrenmeniz daha iyi anlamında dedim, bebeği görüp kalp atışını duyduktan sonra daha da zor oluyor bazı şeyler. Sağlıksızsa erkenden bitsin diye dua ederim hep 🙏🏻 Allah gönlünüze göre versin sizin de ♥️
Semali1 Artteachermom Hiçbir sorun olmaz merak etme zaten değerin düşükmüş 2 günde bir de düzenli olarak artmış sen içini ferah tut bence ama tabiki doktor göster mutlaka
Artteachermom Semali1 bugün göründüm malesef sağlıksız gebelik pazar günü için randevu verdi kurtaj olacakmışım🥺 tamamen uyutmalı şekilde yapıyoruz dedi belki 1 gece de kalabilirmişim aşırı korkuyorum şuan.. Bir yandan da eşim yaptırmayalım başka Dr lara da görünelim hadi sonradan düzelecekse aslında iyiyse diyo kafam karıştı biraz ama öyle birşey mümkün olsa Dr niye demesin beklemek istemiyorum da hadi ben problem yaşarsam diye
Semali1 Artteachermom Yani pazar Gününe kadar başka bi doktora daha görün bence ne olur ne olmaz ya insan bu zamanlarda herşeyden emin olmak istiyor aklında soru işareti kalmasın
MaBelle Artteachermom antalya medical park hastanesinde oldum. Hiçbirşey anlamıyorsunuz, uyandığınızda herşey bitmiş oluyor. Narkozun etkisi geçince taburcu oldum. Sonrasında hafif adet ağrısı gibi ağrı olabiliyor birkaç gün. Kanama olması da normal. 5-6 günde tamamen bitmişti ağrı ve kanama. Beni en çok üzen kısım tüm bunları doğumhanede yaşamak oldu. Orada bekleme odasında o şekilde beklemek vs. Çok ağladık eşimle. Bir an önce bitsin diye dua etmiştim. Allah yardımcınız olsun dayanma gücü versin. 🙏🏻♥️
Artteachermom MaBelle bana sabah 9 buçuk 10 gibi gelmemi söyledi belki gece yatış bile yapılabilir dedi. Birkaç hastaneyi ve kliniği aradım durumu anlattım muayane ile bakmamız şart zaten görünmez altan görünür kese ancak dendi. Bir umut başka Dr lara da görünmek istiyorum belki bir yanlışlık olmuştur çünkü rahimde gördükleri birşeye göre değerlendirmediler sadece beta ya göre değerlendirildi son iki değer yavaş arttığı için kürtaj yapalım dedi. Herhangi bir rahatsızlığım da yok şuan
MaBelle Artteachermom değer artışı yüzde 50/60 larda değilse sağlıksız oluyor gebelik yani az artmış ama artmış denmiyor malesef. 🙁Dış gebelikte beta artışı az oluyor diye biliyorum veya kese rahimde ama gelişmiyorsa değer artmıyor. Tabiki içiniz nasıl rahat edecekse öyle yapın ama anlattığınız şekildeyse pek umut yok gibi görünüyor. 😔