newbabyno2 Ay kuzum sakinn sakinnn su aldırma sakin
Benim akrabamin gebeligimde böbreği su toplamış su alincak imza at dendi ama bebek düşer yada ölür diyince anne vazgeçti nolcaksa olsun göz göre göre su aldırıp bebeğimi kaybedemem diye ve aldırmadı
Sonra başka doktora gitti bişey yok bebekte demişler
Ve şuan bebek bir yaşına girdi sakin diyim aldırma