Kızlar detaylı yaptırdım bugün bebeğin beynınde sıvı olusmus sağ bobregı yokmus o yüzden suyu çok azmış kafası kucukmus haftası geriymiş kalbi buyukmus bi sürü şey saydı yarın karnıma sıvı verılcek ve sıvı alınıp ankaraya teste gonderılecek ve sonucunda ya gebelık sonlancak veyada sağlıksız bır bebek olcak. hepimiz anneyiz dualarımız kabul olur lütfen bana ve yavruma dua edermisiniz sağ salim kucagıma alayım😔🤲🏻