Ahirzaman 6+1 hamileyim Hastane Ve doktor arayisindayim bana ònericeginiz Yerler varmi ? beni her konuda aydinlaticak bi doktora cok ihtiyacim var .
Annesininkuzusu0911 Ahirzaman ben özel eimed hastanesine gidiyorum doktorumdan çok memnunum etimesgutta. Bana çok uzak olduğu halde yakınlarım çok tavsiye etti doğum yapanlar falan çok memnun kaldım bikere deneyim dedim gittim doktordan da çalışanlardan da çok memnun kaldım paketimi ordan aldım. Bi önceki hastanem lokman hekimdi berbat bi hastane devletten farkı yok 🤗
Rumeysaylz Ahirzaman Kesinlikle Doçent Dr. EMRE GÖKSAN PABUCÇU harika biri her gittiğimde muayaneye ilgili detaylı şekilde gösteriyor anlatıyor bebeğin durumunu ufuk üniversitesi Dr Rıdvan Ege Hastanesin de kendisi tavsiye ederim
Minikanne06 Ahirzaman devlet istersen nafiz körez Rahime Serabı öneririm cok iyi güleryüzlü bir insan:)
begumge Ahirzaman koru Sincan İn tüm kadın doğum doktorlarını tavsiye edebilirim. Ben Hüseyin beye gidiyorum ama acil kısmında Kürşat beye gittim o randevulu hasta almıyor. Faika hanıma gittim kendi doktorumun çalışmadığı bir gün. Kudret hanımla da orada tanışma imkanımız oldu. En başta bütün doktorlara gidip öyle karar vermemişim Allahtan hayatta karar veremedim. Hepsi ilgili ve çok iyi diyalog kuruyorlar. Hüseyin bey başhekim olduğu için biraz yoğun ama o da egolarından sıyrılmış şahane bir insan. 7 ayı bitirdik hastaneyle hiçbir problem yaşamadım.
momtobe8 Ümit Korucuoğlu’na gidiyorum. Her daim ulaşabiliyorsunuz. Bir tahlil vs olduğunda sonuçları için kendisi sonuçlar çıkınca arıyor. Ben sevdim kendisini, ama tabii herkesin kendi elektriği farklı.
Ahirzaman begumge evet kanamam oldu zman gtmistm ck ilgilendi ora bnmle . kursat bey bakmisti hap yazdi kullaniyrm
momtobe8 Ahirzaman özel muaynanesi var Çukurambar’da, Ankara Ticaret Merkezinde. Doğumları da koru hastanesinde yapıyor, başka hastanede de yapıyor mu genüz o aşamaya gelmediğimden bilemiyorum.
Neroizm Ahirzaman prof. Dr. Recai Pabuccu- nenehatun centrum klinik. Bu isin bir uzmani varsa o sa Recai Hocadir.
Annesininkuzusu0911 Ahirzaman canım doğum paketi satın aldığında muayeneler, tetkikler, doğum vs. Hepsine birlikte bi para veriyorsun böylece parça parça yapmaktan daha uyguna geliyor. Mesela ben 3750ye aldım paketimi daha hiç bir ücret wermiyorum hastaneye