Emleyla benim karnım da öyle asagıdaydı , herkes 32.haftada 1 aya doğurursun diyorlardı moralim bozuluyordu erken gelir diye korkuyordum ama aksine suan 37+4üz hala gelmedi 😂 karnım hala asagıda , bunları düşünüp kendinizi strese sokmayın saglıkla gelir inşallah bebeğiniz 🥰