Zeynepreyyan Düşük tehlikesi olabileceğini ve bunu ancak alttan muayene ile görebileceğini söyledi doktor. Bu yüzden kabul ettim alttan muayeneyi. Normalde ben de karşıyım fakat madem düşük tehlikesi ancak böyle görülür o zaman bakılsın dedim. Yukarıda yazdığım gibi kanama sayılmaz. Çok açık pembe akıntı oldu peçeteye gelen. Ertesi gün gittim bahsettiğim doktora. Alttan ve üstten baktı. 4 gün sonra yine gel dedi. Hepsi bu. Şu anda herhangibi kanama lekelenme pembe akıntı falan yok. Ağrım sızım da yok. Gittiğim zaman 4+1 'di. Şimdi 4+4 oldu. Biraz daha bekleyip özele gideceğim. Düşük riski olsaydı alttan bakan doktor görüp söylemez mıydı ona göre müdahale iğne vs birşey yapmaz mıydı ki