ahsen25 YeYA Her ay hevesleniyorum hep hüsran oluo😢 Bugun de bebek istediğim için farklı bir doktordan randevu almştm bklm bunu da söylycm bklm orda kan testi yapılır..
SemaKumtepe YeYA benimde 4.haftamda baslayan 6.haftama kadar devam eden kahverengı lekelenmelerım olmustu ama günde iki damla kadar bende yerlesme kanası olarak düşünmüştüm ilk ama doktorum yerleşme kanamasının 4.haftadan önce olduğunu düşük tehlikesi olduğunu söyledi progestan kullandım 10.haftama kadar şimdi 18.haftamıza giricez çok şükür herşey yolunda
YeYA SemaKumtepe Benim sadece 1 gün oldu pembe akıntı ve 2 damla kadar pembe leke. Şimdi geçti çok şükür. Bana hiç-bir şey vermedi devlet hastanesinin acil kadın doğumu. Özel hastaneye gidicem haftaya bakalım
Rumeysaylz YeYA Lütfen üzülme her hastanenin referans değerleri farklı oluyor inşallah sende sağlıkla sıhhatle alırsın kucağına Allah hepimize hayırlı olanı nasip etsin canım benim
ahsen25 1072PINAR Adetime 7 gün kala üşütmüştüm hastaneye gittiğimde idrar testi yapmşlardı negatifti
Swraksya Benim 5.haftamda olmuştu az az 1 2 damla kahverengi lekeleme devamlı değildi ama Bi sıkıntı olmadı çok şükür doktora gittiğimde kese falan da görüldü bebek de sonra olmadı çok şükür büyük ihtimal yerleşme kanamasıydı devamı gelmediği sürece 1 2 damlaysa korkmayın.. Birde 500 diyorsunuz daha çok küçük Bi iki haftaya görürsünüz inşallah bol bol dinlenin çok önemli bu zamanlarda..
YeYA Swraksya dinlenemiyorum ki home ofis çalışıyorum sürekli ayakta işim.Aynı zamanda ev işleri falan da oluyor mecburen hep ayaktayım nasıl olacak bilmiyorum
1072PINAR YeYA evet canım ben ovülasyon testi yapıyordum hiç bir zaman çift çiZgi çıkmıyordu ben de zamanı geçti diye testi bırakıyordum meğer geç oluyormuş ben ne bileyim 🙈
YeYA Zeynepreyyan Devlet hastanesinin aciline gittim kan testi idrar testi yapıldı gebe olduğum onaylandı daha sonra alttan ve üstten ultrason ile bakıldı doktor kötü birşey söylemedi sadece çok küçük olduğu için kese görünmüyormuş 4 gün sonra yine gel dedi. Özele randevu aldım gideceğim biraz geçince. Ama pembe akıntı bir daha gelmedi sadece o gün gelmişti çok az miktarda.
Zeynepreyyan YeYA hamilelikte gelen kan sadece yerleşme kanaması olmaz onu demek istiyorum belki düşük tehlikesi altindasin ? Doktorunu ara ve bilgi ver . Muayene edilmeden kanamanın nereden ve neden geldiği bilinmez
YeYA Zeynepreyyan muayeneye git demissiniz de gittim işte pembe akıntıyı görünce. O süreci anlattım size. Muayene sonrası akıntım gelmedi
Zeynepreyyan Ve bir daha kesinlikle alttan kontrol yaptırma o da kanamaya sebep olur. Kese ve bebek görünmesi için çok çok erken doktorun bunu bilip alttan muayene yapmaması gerekirdi . 8-9 haftalık olup görünmezse alttan kontrol yapılıyor normal şartlarda
YeYA Zeynepreyyan Düşük tehlikesi olabileceğini ve bunu ancak alttan muayene ile görebileceğini söyledi doktor. Bu yüzden kabul ettim alttan muayeneyi. Normalde ben de karşıyım fakat madem düşük tehlikesi ancak böyle görülür o zaman bakılsın dedim. Yukarıda yazdığım gibi kanama sayılmaz. Çok açık pembe akıntı oldu peçeteye gelen. Ertesi gün gittim bahsettiğim doktora. Alttan ve üstten baktı. 4 gün sonra yine gel dedi. Hepsi bu. Şu anda herhangibi kanama lekelenme pembe akıntı falan yok. Ağrım sızım da yok. Gittiğim zaman 4+1 'di. Şimdi 4+4 oldu. Biraz daha bekleyip özele gideceğim. Düşük riski olsaydı alttan bakan doktor görüp söylemez mıydı ona göre müdahale iğne vs birşey yapmaz mıydı ki