FulYasin01 ben 50 gün once spinal dogum yaptım lutfen olumsuz yorum yapanlari bi koseye at cunku herseyi feci sekilde anlatmayı huy edinmis insanlar bir kere en olumlu yanini soluyim dogum anini gormen paha bicilemez cektigin her eziyete zorluga aciya degiyor emin ol onu daha ciplakken dokunman opmen harika❤ 3 saat falan ayaklarni hissetmiyorsun yavasca cozuluyor evet biraz zorlaniyosun ama bu normal dogumda olsa bole olucak 1 hafta destek aldim yatip kalkarken sonra hersey yavas yavas yoluna grmeye basladi suan hic dogum yapmams gibiyim herseyimi kendim yapabiliyrm