FulYasin01 bugün spinal sezaryen olalı 17.günüm. Öncelikle panik yapma desem de o soğuk ameliyathane de panik olmamak mümkün değil biliyorum 😊 sadece bildiğin sureleri oku o an. Anestezist iğne yapacağı yeri soğuk birşeyle temizliyor ve sen iğneyi hissetmiyorsun sonra anında belden aşağı karıncalanıyor😊 sonra 5 dk içinde yavrunun sesini duyuyorsun sadece benim fikrim ameliyat esnasında tavandaki ışığa bakma orada ayna var kesildiğini görüyorsun panik olabilirsin 😊😊 sonra 6 saat birşey yiyip içmiyorsun 6 saatin sonunda ilk yürümem gerçekleşti o an canım acıdı biraz da midem bulandı ama sonra hep yürüdüm tavsiyem bol bol yürümeye çalış bol bol sıvı tüket ve kafein. Çünkü baş ağrısı yapıyor iğne çok şükür benim olmadı çok sıvı tükettim. Sonra toparlıyorsun kendini kolla biraz ani hareket etme ağır kaldırma hiç bir sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle biz oğlumla çok eğleniyoruz şu an 😊😇 darısı başına canım benim