honeyland Alyy yarın doğumum var ve hiç doğurmak istemiyorum çok özleyeceğim hamileliğimi 🙈🌸 sen yinede keyfini çıkart vallahi
honeyland Alyy evet isteğe göre sezeryan canım normalden korkuyorum ve bünyem zayıf sancı çekip doğuramayada bilirim riske atmadım o yüzden
Alyy honeyland hakkınızda hayırlısı olsun benimde bünyem zayıf ve panik atak var nabzım yükseliyor şimdilik normal gözüküyor o an ne gelişir bilmiyorum 🙏