Eslemmiraaa çook mutlu ettin beni çok teşekkür ederim
Doktor bana geçen hafta gittim kese görünmedi kan verdim 434 çıktı 3 hafta civarı dedi başından savdı bu Cumartesi tekrar gidecegim inşallah keseyi görürüm
Etrafımdaki insanlar dış gebeliktir nerden biliyorsun hamile olduğunu diye sürekli moralimi bozdular o yüzden korkuyorum