Tugbatugba-8181- Defnearim ilk gebeligimde bende çok sık gittim duyukmayip haftaya gel.xiyimce insan uzuluyo bunda 8. Haftaya kadar bekledim bugün gidicem.umarim.duyariz 🙏🥰
Happy_001 Defnearim bıraz sabır canım 9 haftalık gıttım sen dusun gidiyorsun yok gıt 1 hafta sonra yok ıkı hafta falan acaba bısey mı war bısey mi oldu diye diye bn kendimi yiyordum bu gebelik tede 9 haftalık gittim
Defnearim mrvbyk-00 Emin olmamakla birlikte 4-5.hafta olarak tahmin ediyorum yani bendeki referans aralıklarına göre 4-5.hafta 75-2600 referans değer aralığını gösteriyor
Eslemmiraaa Defnearim önceki reglinizin başlangıc tarihinden hesaplayabilirsiniz ilk iki hafta yumurtanın olgunlaşma dönemi olduğu için 4 haftalık rahat vardır