momeda merhaba, öncelikle bebişiniz sağlıkla gelsin 🤗 ben de bugün aldım ikili test sonucumu. Düşük riskli gruptasın dedi. Zaten ultrasonda baktığında burun kemiği ve ense kalınlığı ölçüldü. Sizin beta hcg değeriniz nedir? 10. Haftadan sonra düşüşe geçiyordu değil mi ? Doktoruma sormayı unuttum 🙈