Hayırlı olsun hamilesin 🙂 benimde adetim gecikmeden acele edip test yaptım ikinci silik çıktı hcg değerim 200 dü doktorum hamilesin dedi hamile olmasan değer 2 den fazla olmazmış.bebeğin kesesini görmek için ise değerin 2000 üzeri olması gerekiyormuş,zaten değer hızla yükseliyor her gün bir önceki günden ikiye katlanıyor.ayrıca bu benim ikinci bebeğim ilk hamileliğimde de erken test yapmıştım silik çıkmıştı kızım şimdi 2 yaşında şimdi de 26 haftalığım ve oğlum olacak.