Aysezey Hemanne_hemgebe hangi şehirdesinz. Sıvı içerisinde oldugu için Allahın izniyle bişey olmamıştır.benmde komşumun çocuğu market arabasıyla çok hızlı çarpmştı çok şükür bişey olmadı 🤲🏻
Hemanne_hemgebe nevarneyokk canim doktor yok yoksa hemen giderdim.ama 2 kere hareketini hissettim cok aZ
Hemanne_hemgebe seri4270 teşekkürler cnm. Icimi ferahlattiniz . Ben biraz pimpirik biriyim en ufak bisey olsa korkarim
seri4270 Hemanne_hemgebe öyle oluyor konu bebeğinse insan evhamlanıyor☺️ Geçmiş olsun bir sıkıntı olmaz ama içinizi ferah tutun
deletedmom27371 Hemanne_hemgebe bişey olmaz allahın izniyle canım ama içim rahat etmezse doktora git istersen ama çok iyi hatırlıyorum annemin hatta mosmor olmuştu karnı