Benim de 14Şubat gözüküyor doğum. Dün anneannesi dolabını sipariş etti. Bebek arabası , beşik (görümcemin çocuğu 4.5 yaşında saklamış her şeyi sağolsun ) o verdi. Bir tane arkadaşımın da çocuğu ufak 3.çocuğu olduğundan daha düşünmüyor o da daha üzerinde etiketleri duran bir sürü şey verdi.Ufak tefek bim A101 e gelen şeylerden aldım. Toplu alışverişi babaannesi yapacağını söyledi bana bir şey alma diyor ama ben dayanamıyorum dolap gelene kadar bitsin istiyorum. Bana ğek bir şey kalmadı şükür bereketiyle gelecek oğlum inşAllah. Benim doktor doğumu konuşmak için erken gözüyle bakıyor. Önceden ameliyat olduğum için büyük ihtimal sezaryen ☹️