nurpella Canselyaren hayırlısı olsun canım sağlıkla gelsin inşallah sen moralini iyi tut inşallah herşey güzel olur
PrensesFiona nurpella 22 şubat gözüküyor bakalım minik prensesimiz. Beşik bebek arabası ve deterajan bezler dılında hemen hemen her şeyi tamam çok şükür. Vaktiyle sağlıkla hayırla gelsin minnaklarımız inşallah 🤗💕
nurpella PrensesFiona ay inşallah geçen gittim bezi açtım içinden bi tane çıkardım gğn boyu onla dolaştım o bile beni ağlattı 🤣
Canselyaren nurpella inşallah cnm bklm bugün sol kasıkta çok ağrım var bebeğim hareketli diye normaldir diyorum inşallah bişey yoktur
PrensesFiona nurpella ahaha 😅 öyle valla bende kıyafetlerine sarılıyorum. Donunu koyuyom kafama götünü yerim senin diyom 😅😅
rsdsrky07 bebisinannesi33 bence endişelenme canım o haftalarda benimde oluyo du doktorum normal dedi rahim genişleyip geriliyomuş şimdi 25+1 im arada oluyor geciyor. Çok şiddetli bi agrı kanaman su gelmesi olmadığı sürece endişelenme dedi 😌
bebisinannesi33 rsdsrky07 rahatladım biraz ya çok korkuyorum ağrım olunca rahim genişlediği için oluyordur diye düşünüyorum bende cunku baska sıkıntım yok ama yınede riskim oldugu için tedirginim çok teşekkürler rahatlattıgın için
miranbeyinmothersi nurpella ben sadece bebeğim için kıyafet vs aldım. 24 subat gözüküyor uygulamada. Eşim yurtdısında çalımalaya gidecek yıl basında. Bende ailemde mi kalıcam başka şehirde eşim kesin gidecek mi netleştiremediğimiz için oda yapmaycaktom zaten ama beşik bile almadım hayırlısı bekliyorum ben hala
pinkymoms nurpella benimmdde 16 şubat gözüküyor bir aksilik olmazsa. Bir tek dolabımız kaldı o da şuan yapılıyor bütün eksiklerim bittii☺️☺️ 25+1 deyim siz kaçsınız?
Mrs-ersan nurpella RumeysaNur34 Benimde 15 Şubat ☺️ 2.gebeligim sezeryan olucam o yüzden tam tarih ne olur bilmiyorum
RumeysaNur34 Mrs-ersan ben bugün sordum kontrolde şubat ilk haftası ama sancı ağrı çok olursa ocak sonu olabilir dedi bizde. Tam tarih alamadık 😊
esredn burcusami doktorum bana uyumadan 2 saat önce suyu kes demişti. Hem reflü için hem de rahat uyumak için. Ama ne mümkün sanki kurumuş bir toprağım çok susuyorum. İçinde de gece uyandırıyor.
burcusami esredn bende malesef gece bile içiyorum su hatta akşam yemeğinden sonra daha cok içiyorum su, bence su içmekten değil ya baskı yapıyor bebeklerimiz karnimiza, bide uykusuz gecelere hazırlıyorlar bizi 💞