Bu aralar sürekli sen gelmez oldun şarkısı söylüyorum
İkinci gebeliğim daha erken doğar diye düşündüm ilkini geçti
Bazen doğsun artık derken sancıları düşününce tamam tamam kalabilir diyorum:)
Birde sürekli mesaj arama gelmedi mi demeler sanki daha çok stres yapıyor
Biliyorum vakti ne zamansa o zaman bizim bu bekleyişlerimizde sabırsızız ama herzaman bu anlar yaşanmaz 💐❤️