Merhabalar kızlar adetim 10 gün geçikti dün beta kan testi yaptırdım sonuç 2.30 çıktı bu sonuçta hamile kalan varmı acilde yaptırmıştım acildeki doktor gebe olmadığımı söyledi beni tedirgen eden durum bu beta sonuçu yükselirmi bu durumda böyle hamile kalan varmı lütfen bilgilendirirmisiz beni