Kbratekel canım benim de tansiyon sorunum var. Doktorda 18 i gördüm. Doktor sok olmustu. en son kontrollerimde 16 dan asagi da inmiyor zaten. Tahliller temiz cikiyor cok sukur. Doktorda heyecan yapmak ve sıcaklamak da etkili. Serin bir yerde dinlenip olcunce dusuk cikiyor. 14 ciksa doktorda artik sukredicem o dereceye geldim :) heyecanimi kontrol altina alamiyorum sanirim bir de cabuk yukselen bir yapisi da var demekki. Kafana takmamaya calis. Neden yuksek diye stres yaparsan hic inmiyor zaten.