Sevimlianne_adayi Barlas_mom bana doktor önerisi veriyor sen bebek istiyorsun bebek tedavisi için doktor adı veriyor yani bugün onca yolu boş boşuna gittim hormon testi yapın diyorum onu ben yapmyorum verdiğim o doktorlara randevu al gir diyor
Atahanzehra Sevimlianne_adayi benim de korunmayı bıraktık 6 ay sonra adetlerim bir ay 40 2.ay 45 derken hep geçikti ve 4. Ay gecikmede hamile olduğumu öğrendim rahim kendini hazırlıyor dedi doktor . Yumurtlama günlerimi takip etmiştim korunmadığım zaman
Bsrazynp11 Sevimlianne_adayi kuzum bende senin gibi köyde yaşıyorum ama hersey cok zor oluyor maalesef sen memnun musun bi doktora gitmek bile iskence olur bazen
Sevimlianne_adayi Bsrazynp11 köyde olmaktan çok memnunum kendi evim var enazsından ama böyle zor oluyor hastane işi doktor da bulamadım adam akılı muayene eden
GNur0506 Sevimlianne_adayi ben de pkoluyum 2 buçuk yıl sonra tedavisiz sürpriz bir şekilde hamile olduğumu öğrendim ne zaman kafana takmayıp çocuk için ilişkiye girmediysem o ay oldu