Evet bugün kadın doğuma randevum vardı sabah bir kalktım 13 günlük gecikme sona ermiş sizce bugün kadın doğumdan çatlama iğnesi isteyim mi sabit doktorum klomen verdi pko var senn gebeliğe engel değil deyip durdu ama engel olmasa 1 buçuk sene oldu olurdu yani tüplerim de açık 30-35 gün içerisinde oluyordum bugün ilk gün sizce hormon testi yapmasını aitiyim mi saat 1.30 da