Kızlar güüüünayyyyydııııın 🥰 21+3 ten selamlar 🐣 iki gün önce detaylı ultrasonda bebeğimizin kız olacağı netleşti😻 Eşimle hiçbir isim konusunda anlaşamıyoruz 😂 sizlerde de bu durum yaşandı mı 🙈 Sizden ricam anlamı güzel olan farklı kız bebek isimleri önermeniiiiiiiiiiz 🤩 Bekliyorummmm🎀