Selam kizlar 🌸 Eveet tam tamina 40+0 da suyum geldi ve hastanedeyim yatisim yapildi ☺️ Sancim var ama doguma yetecek kadar degil 18 saat icinde olmazsa suni sanci verilecek.. Sizden ricam lütfen dua edin ☺️ Sağlicakla kolaylikla kizimizi alalim kucağimiza ☺️ Sorulariniz da varsa cevaplayabilirim seve seve 🌸