Eslemim34 ne gibi şikayetler duyuyon ki canım. Sevinç mamedova benim gittigim hatta benım hamılelıgım rısklı dıye bı doktora daha gozukuyorum orda salim sezer hoca oda mukemmel ama onun muayene ucretlerı pahalı. Ikı hafta once amelıyat oldum serjklaj valla hem hastane olsun hem calısanlar gayet ilgililer ben suana kadar bişey görmedim 🤷🏻♀️