Ecet Eslemim34 ben Esenyurtta oturuyorum ama bçekmeceye gidiyorum mimar Sinan devlet perihan hanıma çok memnunum çok ilgili ve bilgili bi doktor kendisi.
Nisaanuur Bende burdan tavsiye alarak Birinci Hastanesine gidiyorum başından beri Duygu Mutluya ☺️ Çok memnunum
Nisaanuur Gulsumelif Mehaba 😌 eşimin işi sebebi ile emniyet personeli indirimi ile muayene oluyorum ben 120 TL idi şimdi 140 olmuş zam ile.
Gulsumelif Ben 16 haftalık oldum bir yere gidip cinsiyet öğrenmek istiyorum ama hangi hastane gitsem bilemedim hem bebegin heyetini gösterip anlatmasını istiyorum hemde yumuşak mizaçlı bir doktor istiyorum var mi esenyurtta