MiniMiniKus Rezan_korkmaz Valla hep ekşi yedim oğlum oluyor Ne aşerdiğinin önemi oldugunu düşünmüyorum ve cinsiyetinde önemi oldugunu düşünmüyorum Bu kadar takılmasak mı cinsiyete Tek iyi şeyin gerçekten sağlık olduguna mı takılsak (:
mucizegebelik6 Rezan_korkmaz limonu bide tuzlayıp yiyorum , mandalina, turşu suyu, portakal yiyorum cok da midem bulanıyor ve oğlum olcak inşallah. Lütfen artık inanmayın ye eksiyi çıkar Ayşe’yi laflarına!!!
inva Rezan_korkmaz limonu çok severim hamileliğimdede seve seve suyunuda içiyorum bazen yiyorumda😬 Ama oğlum oluyor başta kız denildi detaylı ultrasonda erkek dendi kız diyen doktorda daha sonra erkek dedi yani sonuç erkek ve ekşiyi her türlü tatlıdan daha çok yiyorum😊
Rezan_korkmaz MiniMiniKus vala canım benim bir kızım var 11 haftalık gebeyim gönül isterki buda kız olsun kız evladı kadar mühteşem bir duygu yok bence ☺️ etrafımdakilerin çoğu limon aşerdiğin için kızın olacak dedi merak ettim doğrumu ki acaba 💞
Pirayeada MiniMiniKus evet ben de önce sağlık gerisi boş neler yaışıyorum ..bu arada benim kız ama erkekde ’de limon içerdim canım çektiğinden değil enfeksiyon yüzünden
Aycaaaaa MiniMiniKus ekşi şeylerle yaşadım 13 hafta yemediğim ekşi tuzlu kalmadı ve şimdi oğlum oluyor 🥰 bence yalan bu ekşi yerse kız vs
MiniMiniKus Rezan_korkmaz Allah bağışlasın ama demek istediğim cinsiyet e fazla takılmamak Neler okuyoruz çünkü Tek şey gerçekten sağlık O yüzden öyle dedim :) İnşallah gönlünüze göre olur 🎀
Rezan_korkmaz Dilara0638 tatlıya ekşiyle alakası yok bence"de ama merak işte 😃 sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım ☺️
Rezan_korkmaz MiniMiniKus amin canım cümlemizin inşallah ♥️ tabiki öncelik sağlık rabbim hayırlı evlatlar nasip eylesin 🤗
Emsedem Hep limon turşu istiyor canım tüp bebek transferimi olduğum zamanda eve gelir gelmez bir kase turşu suyu içtim hayırlısı artık 7+1bu ara bebisim
emelsena Ben aşırı limon aşerdim aşırı. Hayatımda ilk defa öhle oldum normaldede limonlu şeyleri severim. Kızım oluyor😍
ozge07070 Rezan_korkmaz normalde tatlı şeyleri hiç sevmezdim hamileliğimde canım hep tatlı istedi kızım oluyor 😊