ygmrcglyncn 18+2deyim, ben de sizin gibiydim hiç bulantım olmadı iştahım açıldı kabızlık sorunum oldu derken 6-12. haftalar arasında 3 kilo aldım doktorum çok hızlı gittiğimi söyledi🙈 12-16. haftalar arasında ise sadece 1 kilo aldım çok iyi bu şekilde dedi. Şu an 5.kilomu tamamlamamak için direniyorum 🤫 toplamda 10-15 kg normal karşılanıyor ama son aylarda daha hızlı kilo alındığını düşünürsek biraz fazla dikkat etmek gerekiyor sanırım 🙄 ama bazen de kendi kendime şımarıyorum kilo alabileceğim en güzel zamandayım diye, o zaman küçük küçük geri gidiyor baskül 😁 ters psikoloji yapmak işe yarıyor sanırım 😋