Meryemhorasan Ahirzaman saol cnm çok teşekkür ederim progestan kullanıyorum ama yok kesilmedi çokta korkuyorum sizinde yardımcınız olsun cnm Allah bebeğini sana bağışlasın 🤲
Ahirzaman Meryemhorasan rabbim hakkimizda hayirlisini versn. bnw ztn anlamadigim igneye hapa ragmen nedn devam etmesi
Bebegim07 Bana surekli olarak yatip sadece wcye gitcen baska is yapmican dedi.Koyu kirmiziydi 4 haftalikkken kesem bozuktu kenarlari Sanirim sağlıkszi gebelik olabilir dedi olursa kendi duser dedi progestan folic 1 verdi.Ilk once protestan ignesini vurdulaar sonrada ilaciyla devam ettm halende kullaniyorum.Lekelenme kesiliyo zmnla bazende 2 saat ayakta kalsam lekelenmem geliyor.Bir kac doktor gezdim lekelenmeden korkma koyu kırmızi ve hafif hafif parca dokulurse alttan bu dusuge sebeb dedi
mucizem61 Ahirzaman taze kan şeklindeki kanaman yoksa kahvemi doktorum taze kandan korkun derdi ama eğer kahve kan geliyorsa içte kalan eski kandır demisti