Ahirzaman yerleşme kanaması dedikleri durum var bende yaşadım hamileliğin ilk başlarında ufak tefek lekelenmeler hiç bir iş yapmadan yatıp dinlenmeniz gerekli Protestan vermişti doktorum onu kullandım. Kesemi de yanlış hatırlamıyorsam 7. Haftanın sonuna doğru gördük. Herşey Allah tandır bol bol dua et biz şuan 28. Haftamızı tamamladık darısı senin başına rabbim sağlıklı sıhhatli eli ayağı düzgün hayırlı evlatlar kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻